KetoWorx Meal 500g čokoláda
Kód: FOR16094Detailní popis produktu
Hlavní benefity produktu:
Mladá, úspěšná a velmi dynamická. Tak lze charakterizovat Nutriworks, finskou značku ze země tisíce jezer. Celkový koncept značky, která byla založena v roce 2009 v Helsinkách, vychází z moderního a etického přístupu ke sportovní výživě, a to jak v souvislosti s nejnovějšími trendy, tak se zdravým životním stylem. Projekt značky vznikl také v reakci na sílící tzv. mainstreamový trend levné sportovní výživy velmi nízké kvality.
NutriWorks tak představuje profesionální koncept sportovní výživy určený především pro sportovní kluby, výživové poradce a specializované prodejce. Všechny produkty jsou vyráběny ve Finsku a Švédsku v souladu s nejvyššími normami kvality. Hlavní filozofií značky je maximální možná kvalita, funkčnost, jednoduchost a přijatelná cena. Zboží je nabízeno ve dvou řadách - bílá řada je koncipována bez použití umělých sladidel a černá řada s minimalizovaným obsahem umělých sladidel.
Výživové údaje:
Počet dávek v balení: 11 x 45 g | 100 g | 45 g* |
Energetická hodnota | 2165 kJ / 517 kcal | 974 kJ/ 233 kcal |
Tuky | 38,5 g | 17,3 g |
z toho nasycené mastné kyseliny | 20,7 g | 9,3 g |
Sacharidy | 6,2 g | 2,8 g |
z toho cukry | 0,7 g | 0,3 g |
Bílkoviny | 37,8 g | 17 g |
Sůl | 0,8 g | 0,4 g |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Mladá, úspěšná a velmi dynamická. Tak lze charakterizovat Nutriworks, finskou značku ze země tisíce jezer. Celkový koncept značky, která byla založena v roce 2009 v Helsinkách, vychází z moderního a etického přístupu ke sportovní výživě a to jak v souvislosti s nejnovějšími trendy, tak se zdravým životním stylem. Projekt značky vznikl také v reakci na sílící tzv. mainstreamový trend levné sportovní výživy velmi nízké kvality. NutriWorks tak představuje profesionální koncept sportovní výživy určený především pro sportovní kluby, výživové poradce a specializované prodejce. Všechny produkty jsou vyráběny ve Finsku a Švédsku v souladu s nejvyššími normami kvality. Hlavní filozofií značky je maximální možná kvalita, funkčnost, jednoduchost a přijatelná cena. Zboží je nabízeno ve dvou řadách - bílá řada je koncipována bez použití umělých sladidel a černá řada s minimalizovaným obsahem umělých sladidel.