Linier extreme reduction slim 60tbl.
Kód: SAD10128Detailní popis produktu
Jedná se o ovocno bylinný přípravek, jehož receptura je stále ve vývoji. Velmi důležité je zde ovoce s názvem Garcinia Cambogia, která obsahuje aktivní složky ve slupkách. Jedná se o kyselinu hydroxycitronovou HCA.
Linier představuje spolupůsobení látek ze zelené kávy s látkami z Garcinie. Extrakt zelené kávy (green coffee) je bohatý na antioxidant a chlorogenové kyseliny, které se nacházejí pouze v nepražené kávě.
Dávkování:
Užívejte 3x denně 1 tableta před hlavním jídlem
Složení:
garcinia cambogia extrakt, green coffee extrakt
Přídatné látky:
plniva: laktóza, mikrokrystalická celulóza, škrob; protispékavé látky: aerosil, stearan hořečnatý
Obsah:
60tbl. - dávka na 20 dní
Upozornění:
Přípravek byl uveden na trh jako doplněk stravy. Nemá schválené léčivé účinky a nejedná se o lék. Není určeno jako náhrada pestré stravy. Nepřekračujte doporučené dávkování. Ukládejte mimo dosah dětí. Minimální trvanlivost vyznačena na obalu.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hubnutí a spalování tuku |
---|---|
? Bez GMO: | Ano |
? Bezlepkové: | Ano |
Dia: | Ano |
? Vegetarian: | Ano |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Ing. Janette Bojdová a Ing. Karel Bojda, Ph.D., MBA, jsou zakladatelé firmy JANKAR PROFI, s.r.o., se sídlem v Čeladné, která spravuje lékárny v Moravskoslezském kraji. Od přibližně roku 2000 začali vyrábět výjimečně silné doplňky stravy pod značkou Dr. Bojda. Původně byly určeny pro potřeby jejich lékáren, avšak později se rozšířil jejich dosah a výrobky jsou nyní distribuovány skrze lékárenské velkoobchody do dalších lékáren po celé České republice.
Jejich přístup k vývoji a výrobě doplňků stravy a kosmetiky je jednoznačně zaměřen na nekompromisní kvalitu. Důraz kladou na účinnost, kvalitu a dobrou stravitelnost použitých surovin, aby zajišťovaly skutečný přínos pro zlepšení života zákazníků. Jejich cílem není jen prodej, ale poskytnutí produktů, které skutečně přinášejí hodnotu a přínos pro zákazníky, čímž se snaží minimalizovat riziko, že by se jejich investice do doplňků stravy stala zbytečnou ztrátou finančních prostředků.