Vitamín C 500 Biokomplex s rakytníkem, černým rybízem a lípou 60 tbl.
Kód: SAD9350Detailní popis produktu
Antioxidační fytoprotektivum k zajištění normální funkce imunitního systému. Vitamín C 500 Biokomplex přispívá k normální funkci imunitního systému a k snížení míry únavy a vyčerpání. Dále podporuje tvorbu kolagenu pro normální funkci chrupavek, dásní, kůže, kostí, zubů a krevních cév.
Složení v 1 tabletě:
580 mg Vitamín C (kyselina askorbová, askorban vápenatý, askorbyl palmitát), 80 mg Černý rybíz – extrakt , 50 mg Rakytník – extrakt, 50 mg Lípa srdčitá – extrakt
Přídatné látky:
plniva: mikrokrystalická celulóza, pojiva: sorbitol, protispékavé látky: magnesium stearát.
Dávkování:
Užívejte 1 – 2 tablety denně, zapít dostatečným množstvím tekutiny.
Balení:
60 tablet - dávka až na 2 měsíce
Upozornění:
Výrobek neslouží jako náhrada pestré stravy. Nepřekračujte doporučené denní dávkování. Výrobek není určen pro děti do 3 let. Produkt neobsahuje konzervační látky, barviva, mléčné, kukuřičné, sojové či pšeničné (lepek) komponenty, kvasinky ani cukr (vhodné i pro diabetiky). Skladujte v suchu a temnu, při teplotě do 25°C. Uchovávejte mimo dosah dětí.
Vitamín C Biokomplex od Dr. Bojdy
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Ing. Janette Bojdová a Ing. Karel Bojda, Ph.D., MBA, jsou zakladatelé firmy JANKAR PROFI, s.r.o., se sídlem v Čeladné, která spravuje lékárny v Moravskoslezském kraji. Od přibližně roku 2000 začali vyrábět výjimečně silné doplňky stravy pod značkou Dr. Bojda. Původně byly určeny pro potřeby jejich lékáren, avšak později se rozšířil jejich dosah a výrobky jsou nyní distribuovány skrze lékárenské velkoobchody do dalších lékáren po celé České republice.
Jejich přístup k vývoji a výrobě doplňků stravy a kosmetiky je jednoznačně zaměřen na nekompromisní kvalitu. Důraz kladou na účinnost, kvalitu a dobrou stravitelnost použitých surovin, aby zajišťovaly skutečný přínos pro zlepšení života zákazníků. Jejich cílem není jen prodej, ale poskytnutí produktů, které skutečně přinášejí hodnotu a přínos pro zákazníky, čímž se snaží minimalizovat riziko, že by se jejich investice do doplňků stravy stala zbytečnou ztrátou finančních prostředků.